II turnus - treningi umiejetności
UWAGA RAPORTY LECĄ!
Wczorajszego dnia grupa Rpg o niezwykle
barwnej nazwie Dakka Dakka, które w języku orków oznacza prostą
komendę „strzela strzela” wybrała się na powitanie z morzem.
Kilkoro z nas zasmakowało zimnych wód hartując swoje organizmy,
następnie zakopaliśmy mistrza Nevera w piasku, aż do szyi. Nie był
szczególnie radosny… Następnie zostaliśmy sformowani w regiment
Gwardii Imperialnej. Jesteśmy zwykłymi ludzkimi mieszkańcami
kosmosu, żyjącymi w 40 000 tysięcznym roku. Naszym zadaniem
jest chronić ludzkość przed wszelkimi potwornościami kosmosu,
Zapewnić mieszkańcom wolność od przemocy, zniewolenia i horroru
wojny. Jesteśmy młotem i tarczą imperatora o które rozbija się w
codziennej walce wróg. A tak przynajmniej tak mówi nam nasz
sierżant. Właśnie nasz okręt wystartował i opuściliśmy nasz
dziki świat zwany Fenrisem.
Nie wiem, co kryje pustka kosmosu. Nie
wiemy, na co natrafimy. Nie wiemy, kiedy wrócimy. Naszymi
sprzymierzeńcami w tej chwili jest jedynie niepokój oraz
wątpliwości. Siedmiu ludzi włączonych w tryby wszechgalaktycznej
wojny… Wojny, która jest odwieczna. W tym świecie jest tylko
wojna.
O czym niedługo mamy się przekonać…
Erpegowcy
Kolejny dzień upłynął młodym adeptom szkoły zwiadowców na nauce szyfrowania, treningu umiejętności kamuflażu, strzelania z łuku, a także na zdobywaniu kolejnego artefaktu by wkrótce podjąć wyzwanie odzyskania skradzionych insygniów królewskich.
Obudził nas blask arydzkiego słońca. Gdy tymczasem Zwiadowcy udali się na trening szermierczy i trening sztuki kamuflażu. Pod koniec dnia Zwiadowcy udali się na dwór Selethena by dowiedzieć się w jaki sposób mogą wykupić Eraka.
Kolejna lekcja zaklęć oraz turniej pojedynków przygotowują dobrze młodych czarodziejów do starcia z czarnymi siłami. Tego dnia nie tylko walka na czary, ale również sztuka strzelania z łuku była wyzwaniem dla adeptów. Uczniowie Merlingtonu i Gandalfsteinu próbowali przejść przez komnaty Hogwartu, uczyli się pisma Barda Beedle'a - dawnych run elfickich i krasnoludzkich. Wieczorem lekcja o amuletach i talizmanach oraz Rada Czarodziejów zakończyły dzień i przygotowania do obrony Arkadyjskiego Lasu przed sami wiecie kim.
Larpowcy poznawali tajniki charakteryzacji i kostiumologii. Zaprojektowali i stworzyli stroje na grę Zew Wilka. Rozpoczęli swoją przygodę z postaciami z szamańskiego plemienia...
WIĘCEJ ZDJĘĆ KLIKNIJ:https://photos.app.goo.gl/UPdwi8PVN5pHgS1F3
WIĘCEJ ZDJĘĆ 2 https://photos.app.goo.gl/aTUbKrKE4genAjHo1
Komentarze
Prześlij komentarz