II turnus - treningi umiejetności


UWAGA RAPORTY LECĄ!

Wczorajszego dnia grupa Rpg o niezwykle barwnej nazwie Dakka Dakka, które w języku orków oznacza prostą komendę „strzela strzela” wybrała się na powitanie z morzem. Kilkoro z nas zasmakowało zimnych wód hartując swoje organizmy, następnie zakopaliśmy mistrza Nevera w piasku, aż do szyi. Nie był szczególnie radosny… Następnie zostaliśmy sformowani w regiment Gwardii Imperialnej. Jesteśmy zwykłymi ludzkimi mieszkańcami kosmosu, żyjącymi w 40 000 tysięcznym roku. Naszym zadaniem jest chronić ludzkość przed wszelkimi potwornościami kosmosu, Zapewnić mieszkańcom wolność od przemocy, zniewolenia i horroru wojny. Jesteśmy młotem i tarczą imperatora o które rozbija się w codziennej walce wróg. A tak przynajmniej tak mówi nam nasz sierżant. Właśnie nasz okręt wystartował i opuściliśmy nasz dziki świat zwany Fenrisem.
Nie wiem, co kryje pustka kosmosu. Nie wiemy, na co natrafimy. Nie wiemy, kiedy wrócimy. Naszymi sprzymierzeńcami w tej chwili jest jedynie niepokój oraz wątpliwości. Siedmiu ludzi włączonych w tryby wszechgalaktycznej wojny… Wojny, która jest odwieczna. W tym świecie jest tylko wojna.

O czym niedługo mamy się przekonać…
Erpegowcy

Kolejny dzień upłynął młodym adeptom szkoły zwiadowców na nauce szyfrowania, treningu umiejętności kamuflażu, strzelania z łuku, a także na zdobywaniu kolejnego artefaktu by wkrótce podjąć wyzwanie odzyskania skradzionych insygniów królewskich.

Obudził nas blask arydzkiego słońca. Gdy tymczasem Zwiadowcy udali się na trening szermierczy i trening sztuki kamuflażu. Pod koniec dnia Zwiadowcy udali się na dwór Selethena by dowiedzieć się w jaki sposób mogą wykupić Eraka.


Kolejna lekcja zaklęć oraz turniej pojedynków przygotowują dobrze młodych czarodziejów do starcia z czarnymi siłami. Tego dnia nie tylko walka na czary, ale również sztuka strzelania z łuku była wyzwaniem dla adeptów. Uczniowie Merlingtonu i Gandalfsteinu próbowali przejść przez komnaty Hogwartu, uczyli się pisma Barda Beedle'a - dawnych run elfickich i krasnoludzkich. Wieczorem lekcja o amuletach i talizmanach oraz Rada Czarodziejów zakończyły dzień i przygotowania do obrony Arkadyjskiego Lasu przed sami wiecie kim.

Larpowcy poznawali tajniki charakteryzacji i kostiumologii. Zaprojektowali i stworzyli stroje na grę Zew Wilka. Rozpoczęli swoją przygodę z postaciami z szamańskiego plemienia...











Komentarze

Popularne posty z tego bloga

V turnus - treningi umiejętności cd.

KONKURS!

II turnus - I to już koniec