I turnus - no to gramy
Co w sprawie Eraka:
W Collegium Magicum od rana młodzi czarodzieje dzielnie pracowali. Poznawanie nowych zaklęć, klub pojedynków, tajemnicza gra Toma Marvolo Riddle'a, lekcja pisania run, potworologia... Wieczorem dwa domy rywalizowały ze sobą w Turnieju Trójmagicznym. MErlington zwyciężył 15 punktami odszukując smocze jaja i zdobywając punkty za współpracę. Młodzi czarodzieje zwołali dziś naradę, gdyż w Arkadyjskim Lesie zaczeły dziać się rzeczy dziwne i niepokojące.
Meldunek Szkoły Zwiadowców:
Dzień minął nam niezwykle pracowicie. Nauczyliśmy się znaków patrolowych. Od teraz możemy bezpiecznie poruszać się w terenie. Każdy z nas dostał dzisiaj prawdziwy śpiewnik zwiadowczy. W dalekiej podróży, przy nocach spędzonych przy ognisku, naszym kompanem będą już nie tylko gwiazdy, lecz także zwiadowcze pieśni... Później przeszliśmy Test Wojownika sprawdzający nasz refleks, gibkość, szybkość i sprawność. Kiedy Mistrz Andrzej upewnił się, że jesteśmy świetnymi uczniami Szkoły Zwiadowców, postanowił nauczyć nas strzelać z łuku. Jeszcze kilka lekcji i być może uda nam się dorównać samemu Haltowi! W końcu nadszedł czas na pierwszą misję... Okazało się, że ktoś ukradł naszyjnik księżniczki Cassandry. Złodziej zostawił zaszyfrowane wskazówki. Po wielu trudach misja zakończyła się sukcesem. Naszyjnik został odnaleziony, a nam udało się zdobyć pierwszy królewski artefakt..
WIĘCEJ ZDJĘĆ KLIKNIJ https://goo.gl/photos/vbiviyRHSKh24UGC7
Drużyny piszą list do Selethena z
prośbą o uwolnienie Eraka i proponowaną kwotą wykupu oberjarla.
Przygotowują również czek in blanco, który będzie wypełniony po
ustaleniu stawki wykupu.
Udają się na dwór Selethena, gdzie
dochodzi do przedstawienia propozycji króla Duncana. Selethen
odrzuca proponowaną kwotę wysokości wykupu Eraka. Dochodzi do
negocjacji, w wyniku której strony ustalają ostateczną kwotę
wykupu.
W Collegium Magicum od rana młodzi czarodzieje dzielnie pracowali. Poznawanie nowych zaklęć, klub pojedynków, tajemnicza gra Toma Marvolo Riddle'a, lekcja pisania run, potworologia... Wieczorem dwa domy rywalizowały ze sobą w Turnieju Trójmagicznym. MErlington zwyciężył 15 punktami odszukując smocze jaja i zdobywając punkty za współpracę. Młodzi czarodzieje zwołali dziś naradę, gdyż w Arkadyjskim Lesie zaczeły dziać się rzeczy dziwne i niepokojące.
Meldunek Szkoły Zwiadowców:
Dzień minął nam niezwykle pracowicie. Nauczyliśmy się znaków patrolowych. Od teraz możemy bezpiecznie poruszać się w terenie. Każdy z nas dostał dzisiaj prawdziwy śpiewnik zwiadowczy. W dalekiej podróży, przy nocach spędzonych przy ognisku, naszym kompanem będą już nie tylko gwiazdy, lecz także zwiadowcze pieśni... Później przeszliśmy Test Wojownika sprawdzający nasz refleks, gibkość, szybkość i sprawność. Kiedy Mistrz Andrzej upewnił się, że jesteśmy świetnymi uczniami Szkoły Zwiadowców, postanowił nauczyć nas strzelać z łuku. Jeszcze kilka lekcji i być może uda nam się dorównać samemu Haltowi! W końcu nadszedł czas na pierwszą misję... Okazało się, że ktoś ukradł naszyjnik księżniczki Cassandry. Złodziej zostawił zaszyfrowane wskazówki. Po wielu trudach misja zakończyła się sukcesem. Naszyjnik został odnaleziony, a nam udało się zdobyć pierwszy królewski artefakt..
WIĘCEJ ZDJĘĆ KLIKNIJ https://goo.gl/photos/vbiviyRHSKh24UGC7
Komentarze
Prześlij komentarz