V turnus - jak kreować bohatera
UWAGA RAPORTY OBOZOWICZÓW!
Przez deszcz nie mieliśmy rozgrzewki. Po śniadaniu były ciekawe zajęcia z charakteryzacji. Mistrzyni Iza nauczyła nas jak robić sztuczne rany. Potem mieliśmy zajęcia z Mistrzem Andrzejem na temat kreowania postaci. Dowiedzieliśmy się jak bardzo wygląd ma znaczenie dla postaci- wiele nam o niej mówi. Po obiedzie mieliśmy Larp'a utworzonego przez Sida, Janka, Kubę i Olka. Był o wykopaliskach, na których grasował robot. Naszym zadaniem było odnaleźć zaszyfrowane informacje i je rozwiązać, Po Larp'ie Mistrz Jimis puścił nam kilka filmow o larp'ach. Po kolacji odegraliśmy Larp'a Pauliny, Maćka, Izy i Basi. W świecie fantasy, gdzie ork grasował w wiosce. Po połączeniu sil graczy udało sie odeprzeć atak złych orków.
Zadania czekające na nas w próbie siły okazały się zaskakująco łatwe dla Deli, jednak nasz książę wraz z resztą drużyny ledwo przeżył. Końcowe zadanie polegające na założeniu hełmu z kryształem wykonała Eris, co automatycznie uczyniło z niej nową królową Hyrule - hełm był koroną. Tuż po naszym powrocie do pałacu okazało się król umarł na skutek kryształowej zarazy. Próba odwagi była jeszcze prostsza i polegała tylko na zrozumieniu stworzeń które naturalnie uznalibyśmy za groźne: ogromną murenę której czyścilismy zęby czy ukwiał w który musieliśmy wpłynąć. Na końcu czekał nas tylko szyfr do rozwiązania, a potem Eris została zmieniona w półkoralowiec i została oficjalną królową.
Otóż rano obudziła nas ściana deszczu na dworze, więc porannej rozgrzewki nie było. W pierwszym bloku programowym mieliśmy warsztaty z charakteryzacji, gdzie Konrad z naszej drużyny zyskał dodatkowe 50 lat dzięki szarej farbie do włosów. Odbył się też wykład z tworzenia postaci z Mistrzem Andrzejem. Po obiedzie mieliśmy sesje RPG, na której pomogliśmy małej wioseczce przygotować się do obrony przed upiorami. Za to po kolacji były zajęcia szermierki.
Przez deszcz nie mieliśmy rozgrzewki. Po śniadaniu były ciekawe zajęcia z charakteryzacji. Mistrzyni Iza nauczyła nas jak robić sztuczne rany. Potem mieliśmy zajęcia z Mistrzem Andrzejem na temat kreowania postaci. Dowiedzieliśmy się jak bardzo wygląd ma znaczenie dla postaci- wiele nam o niej mówi. Po obiedzie mieliśmy Larp'a utworzonego przez Sida, Janka, Kubę i Olka. Był o wykopaliskach, na których grasował robot. Naszym zadaniem było odnaleźć zaszyfrowane informacje i je rozwiązać, Po Larp'ie Mistrz Jimis puścił nam kilka filmow o larp'ach. Po kolacji odegraliśmy Larp'a Pauliny, Maćka, Izy i Basi. W świecie fantasy, gdzie ork grasował w wiosce. Po połączeniu sil graczy udało sie odeprzeć atak złych orków.
Larpowcy Paulina i Szymon
Erpegowiec Ewa
Erpegowcy Mistrzyni Asi
Szkoła Zwiadowców - udała się do krain ogarniętych chaosem. Zadaniem adeptów było dotrzeć do wszystkich zaszyfrowanych informacji i zanieść je do króla. Tego dnia wszyscy trenowali umiejętność celnego strzelania z łuku.
WIĘCEJ ZDJĘĆ kliknij tutaj: https://goo.gl/photos/rkpNiGV77rtU7QxT8
Komentarze
Prześlij komentarz