Uwaga , leci konkurs, do wygrania dziuplowy gadżet niespodzianka. Teraz kilka słów od autora konkursu: Poprzednim razem było łatwo. O wiele za łatwo. Mam nadzieje że teraz to potrwa dłużej. O wiele dłużej. Waszym zadaniem jest rozszyfrować tekst. W nim zawarty jest hasło i login, dzięki którym dostaniecie się na specjalny email. W e-mailu będzie dla Was wiadomość. Osoba, która wykona najszybciej to zadanie wygrywa! Odpowiedzi piszcie w komentarzach. TEKST:01101000 01100101 01101100 01110000 00001101 00001010 01101000 01100101 01101100 01110000 00001101 00001010 01110011 01110100 01101111 01110000 00100000 01110100 01101000 01100001 01110100 00001101 00001010 01110100 01101000 01101001 01110011 00100000 01101001 01110011 00100000 01100010 01100001 01100100 00100000 00001101 00001010 01110100 01101000 01100101 01111001 00100000 01100001 01110010 01100101 00100000 01101000 01100101 01110010 01100101 00001101 00001010 01110100 01101000 01100101 01111001 00100000 0110000...
UWAGA RAPORTY OBOZOWICZÓW! Dziennik Tropiciela Przygód Eris 19.08.2017r. Następne przygody przywitały nas zaraz po wydarzeniach poprzedniego dnia... Mieszkańcy Hiruli z nadgorliwością nadal gościli nas w ich pałacu. Ciężko było uwierzyć w te wszystkie piękne miejsca, które z minuty na minutę były okazywane naszym oczom. Logicznym było więc, że pragnęliśmy dużo lepiej poznać tą niezwykłą metropolię. W dalszym ciągu oczywiście nurtowała nas zagadka Prób jaką miał przejść niedoszły książę – Shiro, który w rzeczywistości jest Hikarim, bratem bliźniakiem prawowitego władcy... Słudzy pałacu, a nawet sam król dali nam możliwość poznania lepiej tej zagadkowej nacji oraz przepięknego miasta. W pierwszej kolejności swoje kroki skierowaliśmy ku świątyni Małży Wszech Matki. Pragnęliśmy dostać odpowiedzi na nurtujące pytania. Kapłan zajął nas historią miasta, Prób, historii Hiruli, a także wyjawił Shiro jak naładować ponownie jego potężny artefakt. Książe pozostał na modłach, aby napełnić tarczę po...
I to już koniec, turnusu, wakacji...Ale najważniejsze, że pozostają fantastyczne wspomnienia. Dzisiaj był wielki dzień podsumowań. Krąg Honoru, Turniej Łuczniczy, sprawdzian zdobytych umiejętności, wybór Mistrza Opowieści wśród erpegowców, wybór najlepszego larpa, wielkie podliczanie punktów doświadczenia i chwały...Adepci Szkoły Zwiadowców zdobyli insygnia władzy królewskiej, udowadniając, że zasłużyli na odznakę Brązowego Liścia Dębu. Wszyscy sięgnęli po nagrody z Item Shopu, bo dzielnie wypełniali misje i podejmowali stawiane przed nimi wyzwania. Hej Tropiciele Przygód! Do zobaczenia na zimowisku lub za rok, w Arkadyjskim Lesie:) WIĘCEJ ZDJĘĆ kliknij tutaj: https://goo.gl/photos/1Yxt3cXKu5rXbPBi9
Komentarze
Prześlij komentarz